Manchester City a pregătit și din punct de vedere al marketingului returul cu Barcelona, din UEFA Champions League. Astfel, englezii au scos eșarfe speciale cu figura lui Pep Guardiola.

Mesajul a fost că ambele formații s-au pliat pe tactica extrem de cunoscută a antrenorului catalan. Problema este că englezii au greșit mesajul în spaniolă ("El tactico espanola") dorind să scrie despre un "tactician spaniol". Au făcut-o însă la genul feminin, în loc de masculin. Gafa a fost observată repede pe rețelele de socializare, după ce un microbist s-a fotografiat cu un astfel de fular.

În Germania, Borussia Monchengladbach a ținut să le răspundă celor de la Celtic, după ce scoțienii nu au putut scrie numele grupării din Bundesliga în fața unui bar, alegând în cele din urmă să sublinieze că formația din Glasgow joacă împotriva unei echipe germane.

După trei încercări greșite, făcute însă intenționat, cei de la Monchengladbach au scris numele lui Celtic, pe rețele de socializare. "Noi am încercat", au subliniat nemții.

Nemții au scos și fulare speciale pentru returul cu gruparea din Glasgow, amuzându-se teribil. Mascota Borussiei s-a pozat cu un astfel de fular în centrul orașului, alături de fanii scoțieni. "Suporterii lui Celtic și-au făcut un nou prieten", a fost mesajul postat pe pagina de twitter a Borussiei.