• Italia etapa a 13-a: Roma-Lazio (sâmbătă, Digi Sport 2, ora 19:00) şi Napoli - Milan (sâmbătă Digi Sport 2, ora 21:45) şi La Liga, etapa a 12-a: Atletico Madrid - Real Madrid (sâmbătă, ora 21:45, Digi Sport 1)
  • Tenis, Turneul Campionilor, semifinale: Federer - Goffin (sâmbătă, DigiSport 2, ora 16:00) şi Dimitrov - Sock (sâmbătă, Digi Sport 3, ora 22:00)

Barcelona este pe cale să semneze un nou contract extrem de avantajos din punct de vedere financiar. Unul dintre sponsorii formației de pe Camp Nou va achita mai mult decât dublu față de cât plătea până acum pentru ca numele să îi apară pe tricourile liderului din Primera Division.

În acest moment, Barcelona primește 9 milioane de euro pe sezon din partea turcilor de la Beko. Radio Catalunya, citat de Mundo Deportivo, a anunțat că, potrivit noului contract, asupra căruia părțile s-au înțeles și s-a publicat și suma pe care clubul urmează să o încaseze: 19 milioane de euro anual.

Din 2014, numele companiei de electrice și electrocasnice apare pe mâneca stângă a tricourilor de la FC Barcelona, dar noul contract va schimba inclusiv așezarea siglei. Potrivit noii înțelegeri, producătorul turc va avea un loc pe partea din față, alături de sponsorul tehnic și de cel principal.

De asemenea, Beko va căpăta un loc și pe partea din față a echipamentelor de antrenament ale Barcelonei (în prezent numele e inscripționat pe spate) și va da numele centrului de antrenament "Ciutat Deportiva".

Sponsorul principal al liderului din La Liga este, din vara lui 2017, magazinul online japonez Rakuten, care plătește 55 de milioane de euro pe an pentru a apărea pe pieptul echipamentului Barcelonei. De asemenea, asiaticii oferă un bonus de 1,5 milioane de euro pentru fiecare titlu câştigat în Spania şi altul de 5 milioane de euro pentru fiecare Ligă a Campionilor cucerită pe durata contractului (valabil până în 2021).

Până în 2011, Barcelona nu a avut niciun sponsor, iar, până în 2006, pe partea frontală a tricourilor catalanilor nu a apărut nicio inscripție, în afară de sigla clubului și de cea a producătorului de echipament. Între 2006 și 2011, pe tricouri apărea logo-ul UNICEF, însă în acea perioadă nu a fost vorba despre o sponsorizare, întrucât clubul era cel care finanța programul celor de la ONU. Din 2011 până în 2013, sponsorul de pe pieptul Barcelonei a fost Qatar Foundation, iar din 2013 până în 2017 - Qatar Airways.

PROGRAMUL COMPLET AL CANALELOR DIGI SPORT