• Fotbal, Liga 2, etapa a 18-a: Mioveni - Hermannstadt (azi, 18:00, Digi Sport 1)
  • Fotbal, Liga 1, etapa a 18-a: Voluntari - Viitorul (azi, 20:45, Digi Sport 1)

Gino Iorgulescu a găsit soluția pentru a rezolva conflictele de genul FCSB - CSA. Proaspăt reales președinte la Liga Profesionistă de Fotbal, pentru un mandat de cinci ani, acesta vrea să introducă un proiect de lege prin care brandurile cluburilor să aparțină de municipalități.

Iorgulescu vrea să urmeze astfel modelul iatlian pentru a evita genul de conflicte cum este cel apărut între MApN și formația lui Gigi Becali.

”Ne preocupă de mai mult timp o altă problemă. Am făcut un proiect de lege în care brandurile ar urma să aparțină de municipalități, exact ca-n Italia.

Când cineva pleacă de la o echipă, brandul revine la municipalitate sau județ. În acest fel, nu vor mai exista probleme”, a declarat Gino Iorgulescu, în cadrul unei conferințe de presă.

Războiul dintre FCSB și Armată a început în anul 2015, când clubul patronat de Becali a pierdut marca Steaua Bucureşti, după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a respins contestaţia în anulare formulată de club la decizia din 3 decembrie prin care i-a fost anulată marca. ICCJ a anulat, pe 3 decembrie, marca Steaua Bucureşti înregistrată sub nr. 061735 în 29 ianuarie 2004 de SC Fotbal Club Steaua Bucureşti SA.

FCSB a fost acţionată în instanţă în 2011 de Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" Bucureşti, care a cerut anularea mărcii înregistrate de gruparea din Liga I. Tribunalul Bucureşti a respins această cerere, în 17 aprilie 2012, decizie menţinută de Curtea de Apel Bucureşti, în 20 decembrie 2013, însă ICCJ a dat dreptate clubului sportiv.

În acest an, CSA a reînființat secția de fotbal a clubului, iar Steaua București evoluează în liga a patra. De echipă se ocupă Marius Lăcătuș, Ștefan Iovan și Ion Ion.

PROGRAMUL CANALELOR DIGI SPORT