Steaua este implicată în toate competițiile acestui sezon, dar titlul este, de departe, cel mai important obiectiv al echipei lui Laurențiu Reghecampf. Nu o singură dată, tehnicianul, în vârstă de 41 de ani, a spus că vrea să formeze o echipă care să câștige cununa cu lauri, dar care să fie capabilă și să lupte pentru un loc în grupele UEFA Champions League.

În acest sens, oficialii clubului au căutat și caută mereu tot felul de metode inedite prin care doresc să-și motiveze jucătorii. Tocmai de aceea apelează și la diverse jocuri, totul pentru a-i face pe jucători să conștientizeze că titlul de campioană poate fi obținut.

La meciul cu Gaz Metan, câștigat de medieșeni pe ”Arena Națională” cu 1-0, pe glugile treningurilor jucătorilor de la Steaua s-a observat imprimat următorul logo: 3x3x3. Dacă facem un simplu calcul al acestui exercițiu de matematică obținem 27, adică exact titlul pe care-l dorește Steaua la finalul acestui sezon.

Aceste jocuri motivaționale au devenit pregnante încă de la primul mandat al lui Reghe pe banca Stelei. Atunci, pe rețelele de socializare, dar nu numai, apărea mesajul ”US 24”, logo care a apărut și pe echipamentele de antrenament, precum și pe cele de prezentare.

În sezonul următor, a apărut ”Route 25”, logo cu care se încheia orice mesaj postat de către cei de la Steaua, fie pe site-ul clubului, fie pe social-media. Chiar și după plecarea lui Reghe la ”Al Hilal” și cu MM Stoica la închisoare, cei de la Steaua au continuat tradiția și au lansat un nou slogan: ”Level 26 Loading”.

Acum, după ce Reghecampf și MM Stoica au revenit lângă echipă, se continuă tradiția. Prin orice mijloace posibile, conducerea roș-albaștrilor vrea să le insufle jucătorilor mintal ideea că titlul 27 este obiectivul suprem. În afara acestui logo și la stația de amplificare de pe ”Arena Națională” a existat o perioadă în care crainicul închidea cu 27 orice anunț legat de numărul de spectatori prezent la meciurile roș-albaștrilor.