• International Champions Cup: Bayern Munchen - Inter, joi, 27.07, ora 14.35, în direct la Digi Sport 1
  • Preliminarii Europa League: Craiova - Milan, joi, 27.07, ora 21:00, în direct pe Digi Sport 1 

Nice este supriza sezonului în Ligue 1, unde e lider neînvins după 11 etape şi are un avans de 6 puncte faţă de următoarele clasate, AS Monaco şi campioana Paris St. Germain.

Rezultatele extraordinare şi prezenţa în lot a lui Mario Balotelli au dus entuziasmul din rândul fanilor la cote nemaiîntâlnite, iar acest lucru se reflectă în numărul tricourilor vândute, dar şi în interesul cu care suporterii urmăresc conturile oficiale ale clubului pe reţelele de socializare.

Magazinul oficial al clubului, amplasat în piaţa centrală din Nice, are mult de lucru în aceste zile. Fanii îl iau cu asalt, în dorinţa de a cumpăra tricoul suprinzătorului lider din Franţa. Cel mai cerut este cel al lui Balotelli, italianul venit să-şi relanseze cariera pe Coasta de Azur.

Două treimi dintre tricourile vândute au pe spate numele atacantului de 26 de ani, care a marcat deja 6 goluri, în doar cinci apariţii în Ligue 1. O medie cu adevărat impresionantă, mai ales că Balotelli înscrisese doar de două ori în precednetele două sezoane.

Până în prezent, Nice a vândut de două ori mai multe tricouri decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, iar conducerea speră ca acest trend să continue, iar la finalul sezonului să se înregistreze un nou record din acest punct de vedere.

Cei responsabili de finanţele clubului au şi alte motive să-şi frece fericiţi mâinile. Numărul abonamentelor a crescut cu 20% faţă de stagiunea trecută (de la 10.000 la 12.000), în timp ce media spectatorilor pe Allianz Riviera a depăşit 22.000, faţă de 19.192 anul trecut.

Mai mult decât atât, Nice a devenit o forţă şi pe reţelele de socializare. Ocupanta primului loc în Franţa are cu 32% mai mulţi urmăritori pe Instagram şi cu 18% mai mulţi pe Facebook, iar site-ul oficial a înregistrat un milion de vizitatori unici în septembrie, un record.