Sponsorii şi-au întors din nou faţa către jucătoarea de tenis Maria Sharapova, după ce TAS i-a redus sportivei ruse suspendarea pentru dopaj de la doi ani la 15 luni.

"Salutăm decizia TAS şi suntem bucuroşi pentru Maria. Contractul ei nu este terminat. Vom discuta viitoarea colaborare în următoarele zile şi săptămâni", a anunţat Porsche, într-un comunicat publicat de agenţia rusă Tass.

Nike, cel mai mare producător de echipament sportiv, care a suspendat parteneriatul cu Sharapova după ce sportiva a fost depistată pozitiv, a anunţat că va continua să lucreze cu ea.

"Suntem mulţumiţi că Maria va reveni în aprilie în sportul pe care îl iubeşte şi abia aşteptăm să continuăm parteneriatul cu ea şi să ne bucurăm de succesul ei pe teren şi din afara lui", a precizat Nike.

Reprezentanţii mărcii de apă minerală Evian şi ai companiei Head care produce rachetele folosite de Şarapova şi-au afirmat şi ei mulţumirea cu privire la reducerea suspendării.

"Suntem foarte mândri că am rămas în mod corect alături de Maria în aceste vremuri încercate şi dificile", a declarat preşedintele Head, Johan Eliasch.

În martie, după ce Maria Sharapova a anunţat că a fost depistată pozitiv cu meldonium, mai mulţi sponsori ai rusoiacei, printre care Nike, TAG Heuer şi Porsche, au decis să se distanţeze de fosta numărul 1 mondial.

Marţi, Tribunalul de Arbitraj Sportiv a redus la 15 luni suspendarea de doi ani dictată de Federaţia Internaţională de Tenis jucătoarei ruse Maria Şarpova pentru dopaj.

Astfel, Sharapova, 29 de ani, va putea reveni pe teren după 26 aprilie 2017, ceea ce înseamnă că va putea participa la viitoarea ediţie a turneului de la Roland Garros, pe care l-a câştigat în 2012 şi 2014.

Sursa: News.ro