colaj sala
Cristiano Ronaldo, făcut praf pentru postarea din seara în care avionul în care se afla Emiliano Sala a dispărut
Cardiff lansează acuze de neglijenţă, în cazul dispariţiei lui Sala. A apărut un nou detaliu-cheie
Mbappe Sala
Kylian Mbappe l-a depăşit pe Rabiot: cea mai mare donaţie pentru găsirea avionului în care se afla Emiliano Sala
colaj sala 2
Avionul în care se afla Emiliano Sala a dispărut de pe radar luni seara, pe 21 ianuarie

Cardiff lansează acuze de neglijenţă, în cazul dispariţiei lui Sala. A apărut un nou detaliu-cheie

27.01.2019, 12:41
  • Tenis, WTA Birmingham: Turneul e în fiecare zi pe Digi Sport 2

  • Fotbal, La Liga, finală play-off, tur: Deportivo La Coruna - Mallorca (joi, 22:00, Digi Sport 1)

Cardiff vrea să ia o decizie care poate fi catalogată drept revoltătoare, în cazul lui Emiliano Sala. Galezii vor să se judece pentru banii pe care trebuie să-i plătească lui Nantes și lansează acuze de neglijență, pentru că ar putea să sufere pierderi financiare considerabile. Momentan, plățile au fost "înghețate", până în momentul în care se vor lua cât de cât niște decizii oficiale în ceea ce privește dispariția avionului.

"Cardiff și-a precizat foarte clar poziția, și anume că nu are nimic de-a face cu organizarea zborului respectiv, iar acum noi informații vin zilnic, în timp ce noi continuăm să investigăm lanțul de evenimente și cauzele accidentului. Luăm în calcul posibilitatea de neglijență, care ar fi cauzat accidentul", a precizat clubul Cardiff.

Potrivit pubicației britanice The Telegrapf, cursa ar fi fost rezervată independent de agentul lui Sala, Mark McKay, cel care a intermediat tranzacția. Echipele de intervenție consideră că avionul s-a prăbușit în Canalul Mânecii, în timp ce zbura de la Nantes la Cardiff, luni seară. Clubul galez ar dori să discute și cu proprietarii avionului Piper PA-46-310P Malibu, avion construit în 1984, pilotat de un pilot de ocazie, care avea pilotajul ca hobby.

Detaliile financiare din contractul lui Emiliano Sala cu Cardiff

Suma de transfer a lui Emiliano Sala de la Nantes la Cardiff este de 17 milioane de euro, cea mai mare din istoria galezilor, plus bonusuri care ar fi dus tranzacția la un total de 23 de milioane, în cazul în care clubul galez ar fi evitat retrogradarea. Sala trebuia să facă primul antrenament cu noii săi colegi marți, iar documentele de transfer fuseseră înaintate deja către Federația Engleză de Fotbal și FIFA.

Din suma totală de transfer, prima tranșă din cele trei este de 6 milioane de euro, însă Cardiff a "înghețat" până acum orice virament. Pe lângă aceste sume, agenții jucătorului, Meissa N'Diaye și McKay, au și ei de primit o sumă considerabilă. În total, afacerea costă undeva la 30 de milioane de lire sterline (aproximativ 34,58 de milioane de euro), după estimările contabililor clubului galez, sumă ce include salariul lui Sala pe toată perioada contractuală, taxele, plus veniturile estimate din vânzările de tricouri și materiale promoționale. Contractul urma să fie pe 3 ani. Asigurarea în caz de accidente de acest fel ar acoperi doar jumătate din această sumă.

"Cardiff va plăti oricât este necesar în momentul în care se vor stabili răspunsurile și se pot determina toți factorii", susțin oficialii clubului.

Potrivit sursei citate, clubul galez ar fi avut stipulată o sumă de asigurare de aproximativ 20,9 milioane de euro în cazul în care s-ar fi întâmplat un accident de acest gen, după un contract semnat cu gigantul de asigurări Lloyd’s. În plus, politica clubului, în ceea ce privește accidentele este manageriată de China Re Syndicate 2088, sub brokerajul celor de la Miller, însă numele lui Sala e puțin probabil să fi fost deja adăugat pe lista politicii cluburilor din Premier League, pe 19 ianuarie, cu doar două zile înainte de dispariția sa.

În plus, limita acoperită de China Re Syndicate 2088 reprezintă în jur de 16 la sută, în timp ce cealaltă asigurare, cea de la Lloyd's, ar plăti restul. Avionul este și el asigurat la o companie din Londra și este înregistrat în Statele Unite ale Americii.

Proprietarii aeronavei susțin că "vor coopera total cu autoritățile, inclusiv cu investigatorii accidentelor aviatice și cu poliția".

Potrivit Aviației Americane, pilotul Dave Ibbotson are licență de zbor, însă nu există vreo evidență potrivit căreia el ar avea calificare și pentru zborurile de linie (comerciale).

"Mare parte a piloților posedă licențe private, care sunt semi-comerciale. Asta nu înseamnă că trebuie să zbori pentru o oarecare recompensă financiară, dar nu se poate spune că nu poți pilota pentru sume rezonabile. Așa funcționează în cazul multor piloți", a spus Ian Marshall, un prieten de-ai pilotului Ibbotson.

Operațiunile de căutare a avionului în care se afla Sala au fost oprite joi, iar apoi reluate, după un val de reacții care au venit din toate părțile lumii

Un nou detaliu misterios în cazul dispariției avionului în care se afla Emiliano Sala

Echipele de salvare au acoperit o zonă de peste 2.700 de kilometri pătrați, până acum, fără a găsi rămășițe din avion sau orice alt indiciu. Mai multe voci sonore din lumea fotbalului, printre care Messi sau Maradona, au insistat ca operațiunile de căutare să fie reluate, chiar dacă oficialitățile și echipele de căutare au spus că șansele ca cei doi să mai fie găsiți în viață sunt către zero. În plus, a apărut un nou detaliu, care a adăugat și mai mult mister asupra celor întâmplate. O recepționistă de la hotelul în care a stat Sala înainte să plece spre Cardiff susține că ea crede că avionul ar fi trebuit să plece cu 10 ore înainte față de ora la care a decolat.

Avionul în care se afla Emiliano Sala a dispărut luni seara de pe radar

Avionul privat de mici dimensiuni, de tip Piper Malibu, în care se afla fotbalistul argentinian Emiliano Sala (28 de ani), a fost dat dispărut, luni seară, în timp ce se afla deasupra Canalului Mânecii, după ce a pierdut contactul cu controlorii de trafic. Anterior, pilotul le ceruse acestora permisiunea să coboare la o altitudine de 700 de metri, din cauza condițiilor meteo.

De atunci, nu se mai știe nimic despre cei doi pasageri din avionul Piper Malibu, atacantul Emiliano Sala și pilotul David Ibbotson.

Sala se întorcea la Cardiff, pentru a se alătura echipei la care fusese transferat sâmbătă, după o scurtă vizită la Nantes, fosta sa echipă, unde a călătorit cu acelaşi aparat pentru a-şi lua la revedere de la foştii lui colegi.

Etichete: accident aviatic , emiliano sala , avion emiliano sala , accident aviatic sala
Digi24
Scene de groază la Toronto. 2 milioane de oameni, la un pas să se calce în picioare: ce au auzit în mulțime
Scene de groază la Toronto. 2 milioane de oameni, la un pas să se calce în picioare: ce au auzit în mulțime

digi24.ro
Sondajul zilei

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Digi World
Sangele de grupa A ar putea fi transformat in sange de donator universal
Sangele de grupa A ar putea fi transformat in sange de donator universal
Digi Animal World
Stiai? Motivul pentru care bufnitele sunt simbolul intelepciunii si adevarul despre inteligenta lor
Stiai? Motivul pentru care bufnitele sunt simbolul intelepciunii si adevarul despre inteligenta lor
Digi Life
20 de inventii despre care nu stiai ca au fost create in acelasi an
20 de inventii despre care nu stiai ca au fost create in acelasi an
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digisport.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, m2digisportro, cookie_poll_id_XXX
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Disqus disqus.com Vezi politica de confidenţialitate
mp_17b27902cd9da8972af8a3c43850fa5f_mixpanel, Disqusauth, sessionid,_utmb, disqus_unique, testCookie
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale